Forum Gryfońskie Strona Główna Gryfońskie
Gwardia Godryka Gryffindora
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ankieta - Iguanka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gryfońskie Strona Główna -> Ratingi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iguanka.
Sadystyczna Jaszczurka



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie chcesz wiedzieć

PostWysłany: Sob 20:39, 01 Paź 2005    Temat postu: Ankieta - Iguanka.

Mówi się, że raz kozie wio. A spróbujmy, może coś z tego wyjdzie.

Użytkownik: Iguanka.

Z którym domem w Hogwarcie najbardziej się identyfikujesz i dlaczego?
W kwestii domów jestem bardzo podzielona. Powierzchownie pewnie byłabym Gryfonem. Odwaga, nieraz granicząca z głupotą, honor, wiara w głęboką przyjaźń i jej rolę w życiu każdego człowieka. Mimo to często pokazuję swoją "mroczniejszą", ślizgońską naturę. wśród najbiższych jestem postrzegana jako osoba cyniczna, która dąży do celu po trupach i ma swoje własne, wyznaczone ambicje. Nie wszyscy gryfoni by zaakceptowali taką wredotę jaką ja jestem. Wybieram więc to, co jest pomiędzy. Ravenclaw - ponieważ wielu ludzi i ja sama uważam się za osobę dość inteligentną, która z nauką ma mało problemów.

Śmierciożerca, auror czy kto? Uzasadnij.
Ani wte, ani wewte. Nie pojmuję ideologii śmierciożerców i ich "sposobów" głoszenia jej wśród innych. Zaś aurorzy wydają mi się strasznie uzależnieni od Ministerstwa, na dodatek nie cierpię pisać raportów. najchętnie zajęłabym się starą, dobrą dziennikarką albo badaniami nad magicznymi stworzeniami - tymi, które istnieją oraz tymi, w których istnienie niektórzy powątpiewają.

Podaj tekst piosenki, który najlepiej Cię opisuje.